Oudervereniging

De oudervereniging bestaat uit een enthousiaste groep ouders die betrokken is bij de activiteiten  voor de kinderen. Zij vergadert regelmatig  waarbij ook twee teamleden aanwezig zijn. De oudervereniging  verdeelt de taken over de activiteitencommissie.
Voor de meeste ouders is het gevoel van betrokkenheid bij school van hun kind(eren) een belangrijke reden om lid te worden van de oudervereniging of de activiteitencommissie. Zo kunt u als ouder betrokken zijn bij vieringen en activiteiten die plaatsvinden naast het onderwijs op school.

Taken van de oudervereniging

De belangrijkste taken van de oudervereniging zijn:
-het beheren en verantwoorden van de jaarlijkse ouderbijdrage
-meedenken met het team en haar informeren wat er leeft bij de ouders
-het organiseren van en/of ondersteunen bij activiteiten bij feestdagen

Activiteitencommissie

De activiteitencommissie is een groep ouders die het team praktisch ondersteunt bij activiteiten op school. Zij helpen onder andere bij de kerst- en paasvieringen, Sinterklaas en de afsluiting van het schooljaar.